Všeobecné obchodní podmínky Studia SUNDARA

Organizační pokyny

  1. Účastníci kurzů by neměli s sebou přinášet na kurzy cenné věci nebo větší obnosy peněz. Pokud přesto s sebou nějakou cennou věc nebo finanční obnos mají, je vždy nutné je vzít s sebou do sálu, kde kurz probíhá. Z bezpečnostního důvodu si proto účastníci kurzů také osobní věci (kabelky apod.) odnášejí do sálu, ve kterém kurz probíhá a odkládají je na místo k tomu určeném. Studio neodpovídá za jejich případnou ztrátu.
  2. Při vstupu si účastníci kurzů odkládají obuv na místo k tomu určené a svršky do šatny.
  3. Za děti během jejich přítomnosti ve studiu i na lekcích odpovídají rodiče či zákonní příslušníci.
  4. Poškození vybavení Studia je povinen uhradit ten účastník kurzu, který jej způsobil.
  5. Lektor ani provozovatel Studia neodpovídá za zdravotní stav účastníka kurzu. Trpíte-li nějakými zdravotními problémy, je nutné zkonzultovat Vaší účast v kurzu s lékařem a vždy o svých zdravotních problémech informovat příslušného lektora před zahájením lekce. Každý účastník kurzu sám zodpovídá za svůj zdravotní stav.
  6. Začít s jakýmkoliv kurzem v průběhu těhotenství nedoporučujeme. Jste-li účastníkem kurzu již nějaký čas a otěhotníte v průběhu kurzu, lze pokračovat v kurzu dle Vašeho aktuálního zdravotního stavu po konzultaci s Vašim lékařem. Tento bod se netýká speciálních kurzů určených těhotným ženám (i tento typ kurzů doporučujeme konzultovat se svým ošetřujícím lékařem).

Kurzovné a platby za semináře, workshopy a přednášky

Přihláška do kurzu a na akci studia je po zaplacení závazná.

  1. Veškeré kurzy a akce se platí předem, nejpozději před začátkem akce či 1 lekce kurzu.
  2. Kurzovné a platby za semináře, workshopy a přednášky lze platit hotovostně na recepci Studia, bankovním převodem na účet. U některých kurzů lze využít zrychleného bankovníhho převodu či platbu kartou přes platební bránu Comgate.

Storno podmínky

  1. Po zaplacení kurzu se kurzovné nevrací.
  2. Po zaplacení jednorázové přednášky, semináře, workshopu, kurzu či akce dopředu se při neúčasti či následnému zrušení rezervace peníze nevrací. Je možno poslat za sebe náhradu.
  3. Pokud nemůžete z nějakého důvodu přijít na pravidelnou lekci, můžete za sebe poslat náhradu.
  4. Storno (odhlášení, omluvu) pravidelné lekce lze u odpoledních kurzů nejpozději do 12 hodiny a u dopoledních kurzů do 19 hodiny předchozího dne konání lekce.
  5. Zameškané lekce lze nahradit v jiném kurzu, pokud není plně obsazen, ale jen pokud byly řádně omluveny (zrušeny). Nahrazovat lze ale maximálně 2 lekce z jednoho kurzu pokud není výjimka.
  6. Zameškané lekce lze nahradit nejpozději 6 den po ukončení kurzu.
  7. Zameškané lekce nejsou přenosné do dalšího kurzu.
  8. Pokud se do určitého kurzu, workshopu či přednášky nepřihlásí alespoň minimální počet účastníků pro konání akce, je Studio SUNDARA oprávněno kurz či akci před zahájením zrušit.

Uplatňování slev

  1. Studenti mají nárok na 10 % slevu po předložení platného studentského průkazu.
  2. Senioři mají nárok na 10 % slevu po předložení platného ID dokladu. Tuto slevu není možné uplatnit na již zvýhodněné ceny kurzů pro seniory.

Souhlas se zpracováním osobních údajů

  1. Účastník kurzu souhlasí se shromažďováním, uchováváním a zpracováním osobních údajů obsažených v přihlášce ke kurzu ve Studiu SUNDARA.
  2. Tento souhlas účastník kurzu uděluje pro všechny údaje obsažené v Přihlášce ke kurzu, a to po celou dobu probíhajícího kurzu.
  3. Akce Studia SUNDARA (lekce kurzu, prodloužené lekce, workshopy, semináře, přednášky a jiné) mohou být dokumentovány fotografem či kameramanem Studia SUNDARA. Fotografie či videa zachycující účastníky kurzu či akcí mohou být vystaveny na internetových stránkách Studia SUNDARA nebo použity na jiných propagačních materiálech Studia SUNDARA.

Účel zpracování osobních údajů

  1. V souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů jsou všechny údaje uvedené v Přihlášce ke kurzu shromažďovány a zpracovávány výhradně pro účely evidence účastníků kurzů, poskytnutí dohodnuté služby, informaci o nabízených nových službách a zasílání informačních sdělení subjektu prostřednictvím elektronických prostředků podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a to do doby, kdy subjekt údajů přímo a účinně zašle správci informaci o tom, že si nepřeje, aby mu byly obchodní informace správcem nadále zasílány.

Spolek Sundara z. s., coby zpracovatel osobních údajů prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci a členové spolku Sundara z.s., kteří zpracovávají osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení obchodního vztahu. Více o zásadách zpracování osobních údajů zde.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují vztah mezi účastníky kurzů a spolkem Sundara z. s., který vznikl podpisem Přihlášky do kurz.

Dodací a platební podmínky

Prodej přednášek, webinářů a kurzů a veškerých dalších akcí probíhá platbou v hotovosti na recepci studia Sundara, platbou na účet, prostřednictvím webového doplňku SimpleShop a Isportsystem. Pokud využijete platbu kartou nebo zrychleným bankovním převodem, informujeme, že tyto služby probíhají prostřednictvím ComGate Payments, a.s.

Dodání online produktů probíhá prostřednictvím webového doplňku SimpleShop a e-mailu, který zákazník uvádí při objednání. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej dále šířit. Pro přehrávání obsahu je nutné, abyste disponovali dostatečnou rychlostí připojení k internetu. Za jeho nedostatečnost neodpovídáme.

Platba kartou
Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba zrychleným bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Reklamační podmínky online produktů

Reklamace se řídí příslušnými paragrafy Občanského zákoníku. Digitální obsah není dodáván na hmotném nosiči, po dodání není možné odstoupení od smlouvy.

֍ SUNDARA z.s.
Dvorní 756/9
708 00 Ostrava-Poruba
IČO 07419252
Tel. +420 603 229 867
E-mail info@sundara.cz
www.sundara.cz
www.facebook.com/sundara.cz
www.instagram.com/studiosundara
https://www.youtube.com/channel/UCexPwe8l-OFQlemRyfyhfbA

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b
Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Pokud jste naším klientem, odběratelem novinek nebo návštěvníkem webu, svěřujete nám své osobní údaje. My zodpovídáme za jejich ochranu a zabezpečení. Seznamte se, prosíme, s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR (Nařízení o ochraně osobních údajů).

Kdo je správce?

Správcem osobních údajů je spolek Sundara z. s., Dvorní 756/9, 708 00, Ostrava-Poruba, IČO 07419252, která provozuje webovou stránku www.sundara.cz. Vaše osobní údaje zpracováváme jako správce, tj. určujeme, jak budou osobní údaje zpracovávány a za jakým účelem, po jak dlouhou dobu a vybíráme případné další zpracovatele, kteří nám se zpracováním budou pomáhat.

Kontaktní údaje

Pokud se na nás budete chtít v průběhu zpracování obrátit, můžete nás kontaktovat na e-mail info@sundara.cz.

Prohlašujeme

Prohlašujeme, že jako správce vašich osobních údajů splňujeme veškeré zákonné povinnosti vyžadované platnou legislativou, zejména zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR, a tedy že:

  • budeme zpracovávat vaše osobní údaje jen na základě platného právního důvodu, a to především oprávněného zájmu, plnění smlouvy, zákonné povinnosti či uděleného souhlasu,
  • plníme dle článku 13 GDPR informační povinnost ještě před zahájením zpracování osobních údajů,
  • umožníme vám a budeme vás podporovat v uplatňování a plnění vašich práv podle zákona o ochraně osobních údajů a GDPR.

Rozsah osobních údajů a účely zpracování

Zpracováváme osobní údaje, které nám svěříte sami, a to z následujících důvodů (pro naplnění těchto účelů):

➤ poskytování služeb, plnění smlouvy
Vaše osobní údaje v rozsahu: jméno, věk, e-mail a telefon, nezbytně potřebujeme k plnění smlouvy, a to zasílání a předávání informací týkajících se vaší účasti na našem kurzu, akci či průběhu vámi vybraného nebo navštěvovaného kurzu, akce.

➤ vedení účetnictví
Jste-li našimi klienty, vaše osobní údaje (fakturační údaje) nezbytně potřebujeme, abychom vyhověli zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů.

➤ marketing – zasílání newsletterů
Vaše osobní údaje (e-mail, jméno a věk) využíváme za účelem přímého marketingu – zasílání obchodních sdělení. Jste-li naším zákazníkem, děláme tak z oprávněného zájmu, neboť důvodně předpokládáme, že vás naše novinky zajímají, a to po dobu 7 let.

Pokud nejste naším zákazníkem, zasíláme vám newslettery jen na základě vašeho souhlasu, po dobu 7 let. V obou případech můžete tento souhlas odvolat použitím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném e-mailu.

➤ fotografická a video dokumentace, reference, živé akce, workshopy

Pouze na základě vašeho souhlasu můžeme využít vaše fotografie, videa, reference, zpětné vazby apod., a to do doby, než souhlas sami odvoláte.

Vaše osobní údaje si ponecháváme po dobu běhu promlčecích lhůt, pokud zákon nestanoví delší dobu k jejich uchování nebo jsme v konkrétních případech neuvedli jinak.

Zabezpečení a ochrana osobních údajů

Chráníme osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Chráníme je jako kdyby byly naše vlastní. Přijali jsme a udržujeme veškerá možná (aktuálně známá) technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů.

Předání osobních údajů třetím osobám

K vašim osobním údajům mají přístup naši zaměstnanci a spolupracovníci. Pro zajištění konkrétních zpracovatelských operací, které nedokážeme zajistit vlastními silami, využíváme služeb a aplikací zpracovatelů, kteří umí data ochránit ještě lépe než my a na dané zpracování se specializují. Jsou to následující poskytovatelé:

  • aplikace pro komunikaci, web a fakturaci
  • aplikace pro e-mailovou komunikaci a zákaznickou podporu
  • SMS brána – aplikace pro rozesílání SMS zpráv
  • Daně v pohodě – účetní firma

Je možné, že se v budoucnu rozhodneme využít další aplikace či zpracovatele, pro usnadnění a zkvalitnění zpracování. Slibujeme vám však, že v takovém případě při výběru budeme na zpracovatele klást minimálně stejné nároky na zabezpečení a kvalitu zpracování jako na sebe.

Předávání dat mimo Evropskou unii

Data zpracováváme výhradně v Evropské unii nebo v zemích, které zajišťují odpovídající úroveň ochrany na základě rozhodnutí Evropské komise.

Vaše práva v souvislosti s ochranou osobních údajů

V souvislosti s ochranou osobních údajů máte řadu práv. Pokud budete chtít některého z těchto práv využít, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@sundara.cz.

Máte právo na informace, které je plněno již touto informační stránkou se zásadami zpracování osobních údajů.

Díky právu na přístup nás můžete kdykoli vyzvat a my vám doložíme ve lhůtě 14 dní, jaké vaše osobní údaje zpracováváme a proč.

Pokud se u vás něco změní nebo shledáte své osobní údaje neaktuální nebo neúplné, máte právo na doplnění a změnu osobních údajů.

Právo na omezení zpracování můžete využít, pokud se domníváte, že zpracováváme vaše nepřesné údaje, domníváte se, že provádíme zpracování nezákonně, ale nechcete všechny údaje smazat nebo pokud jste vznesl námitku proti zpracování.
Omezit můžete rozsah osobních údajů nebo účelů zpracování. (Např. odhlášením z newsletteru omezujete účel zpracování pro zasílání obchodních sdělení.)

Právo na přenositelnost
Pokud byste chtěli své osobní údaje vzít a přenést k někomu jinému, budeme postupovat stejně jako při využití práva na přístup – jen s tím rozdílem, že vám informace dodáme ve strojově čitelné podobě. Tady potřebujeme alespoň 30 dní.

Právo na výmaz (být zapomenut)
Vaším dalším právem je právo na výmaz (být zapomenut). Nechceme na vás zapomenout, ale pokud si to budete přát, máte na to právo. V takovém případě vymažeme veškeré vaše osobní údaje ze svého systému i ze systému všech dílčích zpracovatelů a záloh. Na zajištění práva na výmaz potřebujeme 30 dní.

V některých případech jsme vázáni zákonnou povinností a např. musíme evidovat vystavené daňové doklady po lhůtu stanovenou zákonem. V tomto případě tedy smažeme všechny takové osobní údaje, které nejsou vázány jiným zákonem. O dokončení výmazu vás budeme informovat na e-mail.

Stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů
Pokud máte pocit, že s vašimi údaji nezacházíme v souladu se zákonem, máte právo se se svou stížností kdykoli obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Budeme moc rádi pokud nejprve budete o tomto podezření informovat nás, abychom s tím mohli něco udělat a případné pochybení napravit.

Odhlášení ze zasílání newsletterů a obchodních sdělení
E-maily s inspirací, články či nabídkami a službami vám zasíláme, jste-li náš zákazník na základě našeho oprávněného zájmu. Pokud zákazníkem ještě nejste, posíláme vám je jen na základě vašeho souhlasu. V obou případech můžete ukončit odběr našich zpráv zasláním e-mailu.

Mlčenlivost

Dovolujeme si Vás ujistit, že naši zaměstnanci i spolupracovníci, kteří budou zpracovávat Vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení Vašich osobních údajů. Tato mlčenlivost přitom trvá i po skončení závazkových vztahů s námi. Bez vašeho souhlasu nebudou vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.

Tyto zásady zpracování osobních údajů platí od 25. 5. 2018 a nahrazují předchozí Ochranu osobních údajů.